Σβήνουμε τα φώτα το Σάββατο για μια ώρα

Οι πολίτες όλου του κόσμου καλούνται να σβήσουν τα φώτα για μία ώρα για να στείλουν αποφασιστικό μήνυμα συμμετοχής στην προστασία του περιβάλλοντος. Η εκδήλωση διοργανώνεται τις πρώτες βραδινές ώρες μιας ημέρας στα τέλη του Μαρτίου.
H «Ώρα της Γης» («Earth Hour») γεννήθηκε το 2007 στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας, όταν δύο εκατομμύρια νοικοκυριά και επιχειρήσεις ύψωσαν τη φωνή τους ενάντια στην κλιματική αλλαγή, σβήνοντας τα φώτα για μία ώρα. Η πρωτοβουλία ανήκε στην περιβαλλοντική οργάνωση WWF και μια διαφημιστική εταιρεία.
Πέρυσι περίπου 7.000 πόλεις σε 187 χώρες έσβησαν τα φώτα στα εμβληματικά τους κτίρια από τη Σιγκαπούρη ως την Χονολουλού, μέσω Σίδνεϊ, Μόσχας ή Ουάσινγκτον, σύμφωνα με το WWF.
Την ώρα που η φύση απειλείται σοβαρά και βρίσκεται αντιμέτωπη διαρκώς με την πρόκληση της κλιματικής αλλαγής, η «Ώρα της Γης» για το 2019 έχει στόχο να υπενθυμίσει την σημασία της και τις υπηρεσίες που προσφέρει στον άνθρωπο (νερό, τροφή, φάρμακα, κλπ).
Το 2019, η «Ώρα της Γης» θα λάβει χώρα από τις 8:30 μ.μ. έως τις 9:30 μ.μ. της 30ής Μαρτίου.
πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ