Το σχολείο μας συμμετέχει στην Πανελλήνια Δράση “Μπαίνω στη θέση του άλλου και λέω όχι στη βία και στον εκφοβισμό“, στις 6 Μαρτίου 2026 . Η Δράση υλοποιείται από το Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων σε συνεργασία με το σχολείο.
