Μπαίνω στη θέση του άλλου και λέω όχι στη βία και στον εκφοβισμό

Το σχολείο μας συμμετέχει στην Πανελλήνια Δράση “Μπαίνω στη θέση του άλλου και λέω όχι στη βία και στον εκφοβισμό“, στις 6 Μαρτίου 2026 . Η Δράση υλοποιείται από το Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων σε συνεργασία με το σχολείο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *