ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΑΙΜΟΔΟΤΩΝ
17ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
1η Ετήσια Δράση Αιμοδοσίας 2026
Ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών 17 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ διοργανώνει την 1η Ετήσια Δράση Αιμοδοσίας την Πέμπτη 19 Μαρτίου 2026 και ώρα 9:00 – 12:30 στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου, με στόχο την ενίσχυση της κοινωνικής προσφοράς και την καλλιέργεια της αλληλεγγύης μέσα στη σχολική κοινότητα.

Με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων, ιδρύθηκε φέτος ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών, με σκοπό την κάλυψη αναγκών σε αίμα των εκπαιδευτικών, των μαθητών, των οικογενειών τους καθώς και όλων των ανθρώπων που συνδέονται με τη σχολική μονάδα.
Η αιμοδοσία αποτελεί μια πράξη ζωής και ανθρωπιάς. Μέσα από αυτή τη δράση επιδιώκουμε να ενισχύσουμε το μήνυμα της προσφοράς προς τον συνάνθρωπο και να δημιουργήσουμε ένα σταθερό δίκτυο στήριξης για όποιον το χρειαστεί.
Μέρος από τις μονάδες αίματος που θα συγκεντρωθούν θα διατεθεί για την ενίσχυση της Παιδοογκολογικής Μονάδας του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης, στηρίζοντας παιδιά που δίνουν καθημερινά τη δική τους μάχη για τη ζωή.
Καλούμε τους γονείς, τους φίλους του σχολείου και όλους τους πολίτες που μπορούν να προσφέρουν, να συμμετάσχουν σε αυτή την προσπάθεια. Με μία μικρή πράξη μπορούμε όλοι να γίνουμε μέρος αυτής της όμορφης αλυσίδας προσφοράς.
Η παρουσία και η συμμετοχή σας θα αποτελέσουν πολύτιμη συμβολή σε μια δράση αλληλεγγύης και ελπίδας.
Με εκτίμηση
Ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών
17 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Η προσέλευση θα γίνει από την είσοδο της οδού Καισαρείας (Καισαρείας 20)