Δίκτυο συνεργατικών σχολείων

Η τάξη μας συμμετέχει στο Δίκτυο Συνεργατικών Σχολείων “Ταξιδεύοντας στην Ελλάδα και την Κύπρο”.

Συνεργαζόμαστε με άλλα σχολεία της Ελλάδας και της Κύπρου με στόχο την παρουσίαση, από τους/τις μαθητές & μαθήτριες του τόπου μας. Τα σχολεία που θα συνεργαστούμε για το σχολικό έτος 2025-2026 είναι το 1ο Δημ. Σχ. Καστοριάς, το – 4ο Δημ. Σχ. Κω – 10ο Δημ. Σχ. Ξάνθης και φυσικά το δικός μας, 17ο Δημ. Σχολείο Καλαμαριάς.

Τις συνεργατικές μας δράσεις μπορείτε να τις δείτε εδώ: https://padlet.com/chrisplev/2026-10-os8icm9u35z2t5im

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *